torsdag 29 maj 2008

Arla morgonstund

Jaha, där ser man...det blir alltså ljust innan 4 numera. Vad gör människan uppe vid den här tidpunkten kanske ni undrar. Jo jag har suttit med min presentation av mitt examensarbete som jag ska presentera imorgon (blir det ju nu när det redan är torsdag, dock en tidig sådan). Så resten av dagen ska jag öva öva öva. Det här blir ju mitt sista framförande inom skolvärlden, troligtvis får jag väl tillägga.

Nu är frågan: ska jag sticka, diska eller sova fram till att älskade M vaknar (=6.30)? Diska är tråkigt o inte är jag trött så jag plockar nog fram Lace Ribbon o gör några aviga och räta och lyssnar på gamla repriser på Christer.
Igår var jag på anställningsintervju för ett jobb jag verkligen vill ha, men det talar vi lite tyst om för jag är sån som tror att det kommer gå illa om man pratar om och har för höga förväntningar om jobbet ifråga. Men intervjun gick bra iallafall, svar utlovades till nästa vecka.....

Inga kommentarer: