tisdag 27 maj 2008

Bröllop och tvättnötter

Oj oj oj vilket bröllop det var! Ett av de vackraste bröllop jag varit på. Kyrkceremonin var fantastiskt romantisk med sång och tal och ett allmänt trevligt upplägg. Tårarna rann kan jag säga :) Efter kyrkan var det fest i församlingshemmet, det bjöds på jättegod medelhavsinspirerad buffe och tårta på det. Just nu ligger nog de äkta makarna på någon härlig strand i Thailand....

Just married!

Jag, älskade M, äkta makarna Nilsson och ullhuvspappan

Igår använde jag de indiska tvättnötterna för första gången. Å de fungerar alldeles utmärkt, jag tvättade lakan och älskade Ms gosehandduk som hade diverse fläckar av olja, mat o annat gojs. Inte ett spår av nånting blev det vet kvar! Så gå nu och köp era indiska tvättnötter och på så sätt värna om Moder Jord.

Jag har pausstickat några varv på Clapotis och lyckats nystat den andra härvan till Lace Ribbon. Snart kommer det bli mer sticktid för min del, jihooo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina ni såg ut allihopa.

Ja, nu tar jag och beställer tvättnötter.

Ha det bra.