tisdag 13 maj 2008

Hey va händer

....på balkongen?



Joråsåatteeh det växer o gror minsann.

Samtliga frön (utom persiljan) som jag planterade har nu grott och tittat upp över jordytan. Luktärterna är finast än så länge. Nästan varje dag senaste veckan har jag legat på huk vid mina krukor o tittat o tittat om det har grott nåt. Jag, tålamod?

Snygga luktärtor

Smulgubben blommar snart!

Sockerärtor på G

Idag medan jag väntade på att klockan skulle bli dagisdags hann jag sticka några varv på Clapotis, jag släppte ännu en maska o det blir ju så fint så. Men jag hade önskat att garnet repade sig bättre; nu får jag för hand släppa maska för maska, garnet liksom tovar ihop sig lite....Lyxproblem, så det kan jag väl leva med :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bjussar du på smuljubbar med glass någon dag då? :)

Anonym sa...

smulgubbar såklart :)