tisdag 6 maj 2008

Jag säger det med punkter

Jag startar dagen med ett blogginlägg...vi kör det i punktform:



-är på universitetet just nu, det är mycket att stå i; det ska göras en hemsida, en broschyr, en utvärdering av hela utbildningen men framför allt måste jag bli färdig med mitt exjobb. Det är liksom från det jag ska utgå när jag gör alla uppgifter. Hur går det då? Well....det går framåt iallafall, sakta men säkert.



-ska på "oral presentation strategy meeting" alldeles strax, det gillar jag. Konstruktiv kritik är alltid bra.



-jag ser fram emot söndag väldigt mycket. Då har vi blivit bjudna av snälla Madelene (hon vann biljetter som hon sedan gav till oss) att åka till Ekenäs slott och titta ja på slottet förståss men också riddarspel, medeltida marknad och en medeltida by! Jihooo! Va skojjigt. Bilder utlovas på söndag. Tack snälla snälla Madde!



-Suzans möhippa gick galant; vi spelade Lazerdome (första gången för mig, döroligt fast jag kom sist :)), relaxade i Romerska badet (varm pool, bastu, champagne,

Inga kommentarer: