lördag 1 september 2007

Virus och trassel

Vi fick virus (9 stycken visade det sig) på vår dator häromdagen, blev lite lätt nervös men det löste sig till det bästa idag. Kära Juzzes snällsnälla bror hjälpte mig så nu mår datorn bra igen och ingen är mer tacksam än jag! Tack tack tack!

Sen har jag gjort fel igen på mina Pomatomus vilket har resulterat i mer upprepning, hej o hå! Ska försöka få rätsida på det hela imorrn. Jag håller även på att nysta en garnhärva (det finfina plommonfärgade Visjögarnet), för hand då jag inte har en såndäringa maskin. Men det trasslar mest ihop sig och med mitt tålamod så pausar jag med det projektet en liten stund...Ska sätta igång med vantstickning till älskade M sen.

Idag var jag o Juzze på stan och det inhandlades höst/vinterkläder till älskade M, jättefin grön jacka, randiga vantar och mössa. Hon kommer bli jättesöt! Tack Juzze för en trevlig dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK själv, jätte trevligt juu, måste göras om snaaaart!! Skönt att datorn är frisk igen! KRAM

Anonym sa...

Det är det man har bröder och pojkvänner till.. just datortrubbel ;)