lördag 29 september 2007

Ännu en fantastisk dag




Idag har jag haft en fantastiskt bra dag! På morgonen slog jag slag i saken och tonade mitt hår, det blev gröna skiftningar (!) så jag packade ned gulliga M i vagnen och mig i regnkläder från topp till tå och gick ock köpte färg, så nu är jag back to black (nä, men mörkbrunt) och det känns bra. Efter mitt andra försök att tro att jag passar i blont hår har jag slutligen kommit fram till att nä, det gör jag inte.


Vidare så har jag virkat en hel vante, är jag en snabbare virkerska än stickerska månne? Vanten blev bra, jag gillar färgskiftningarna. Vad gäller sockorna till gulliga M börjar jag tro att garnet inte kommer räcka, hmm upprepningar är min värsta fiende. Under tiden som jag funderar på om garnet kommer räcka virkar jag vante nr 2.




kass bild på Ms socka o virkad vante



På eftermiddagen när pappan kommit hem från billämningen bakade jag chokladmuffins med hallon :) mmmmm dom blev jättegoda.


Sen har jag infomerat min far om min blog, hej pappa!


Nu ska jag forsätta med vante nr 2, och kanske äta en muffins till :)



såhär gullig är Missy när jag sitter och äter, det kan ju trilla ned nåt...

Inga kommentarer: