torsdag 18 oktober 2007

Happy Thursday!

Ja, idag är det "happy Thursday"! Ett av Uncle Fs trevliga påfund. Nja, det var snarare så att det var så vi försvarade muffinsbakeriet idag: choklad och vaniljmuffins med hallon och jordgubbar är det vi har mumsat på (för att väga upp bakade jag lite lantbröd). Jag är mätt!

Idag var jag och älskade M på infomöte på BVC om tänder och mat, M tittade nyfiket på alla små kompisar och undrade säkert vad det var för ena.

Tufsans granne hjälpte mig att få fatt i byrackan (näe..)idag, då kom hon så glatt o skuttade. *mutter mutter*

Jag började sticka på Ms socka nr två i förrgår, det går sakta men säkert framåt. Tänkte få den klar nästa vecka, då blir det mer tid för stickning för vi ska hälsa på mormor och morfar i min barndoms stad. Spetssjalen har också blivit några cm längre.

Jag var och lånade "De ovanliga 2" av Åke Mokvist, har läst ettan och kan verkligen rekomendera båda! Man får helt klart ett annat perspektiv efter att ha läst dem.

Stickdags!

2 kommentarer:

Juzze sa...

Är det inte dags att uppdatera bloggen? :)

Juzze sa...

Dags att uppdatera!!!!