fredag 2 november 2007

Länge sen..

...sist! Jag har tänkt att skriva mången gång och nu så äntligen gör jag det. Jag och mitt älskade lilla ullhuve har varit på äventyr till platsen jag tillbringade mina första 16 år på denna jord: Hultsfred. Så här kan det se ut vid sjön Hulingen en härlig höstdag:





Min lilla kamera återger inte verkligheten särskilt väl, summan av kardemumman så var det mycket vackrare på plats.

Jag och lilla M hade den bästaste veckan på länge i Hultsfred. Vi hälsade på hos mormor o S och morfar o S och moster och blev sååå bortskämda med god mat, kärlek, grejjer och trevligt sällskap! Tusen tack alla!

Stickningen har legat på hyllan, under semesterveckan i H-fred fick jag iallafal färdigt Ms socka nr 2. Vad gäller spetssjalen sååå...har jag gjort fel! Ååh nej, jag som har upprepningsallergi. Ska undersöka om jag kan lösa det på något annat sätt än att repa upp 2 miljoner maskor.

Älskade M kryper nästan! Jätteroligt! Hon tar sig fram genom att stå på alla 3 och sparka på med det 4e (benet). Roligast är bokhyllan med alla böcker som man kan riva ut alla sidor ur....

Idag var morbror o A här en snabbis och hälsade på, det var länge sen sist så det var ett kärt återseende.

Vårat kök har fått en makeover: nya tapeter, gardiner, stolsdynor och blommor! Det blev färgglatt och mycket bra!

Tittar på Idol och undrar vad Sam fortfarande gör där, nä tacka vet jag Christoffer!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad kul det ska bli att se ditt nya kök, tack för inbjudan igår, ringer dig snart. kram!