lördag 13 oktober 2007

Nästan som julafton!

Uncle F hade med sig några överraskningar till oss:

En jättegullig klänning till älskad M, ullhuvsmamman är sotis... Gissa om älskade M blev sötare än sötast i klänningen?



O så fick ullhuvsmamman välja bland en hel drös armband och jag valde dessa vackra ting, I like! Jag ser fram emot att botanisera bland smycken som dessa när vi kommer ned.

Idag har jag haft ytterligare en härlig dag: den innefattade bland annat mat lagad av Uncle F, träff och promenad med Juzze, glass, gratulation av mormors kärlek S, bloggläsning och såklart en massa kärlek från och till älskade M.

Nu blir det lördagsmys för min del, herrarna i huset gick just ut och älskade M har precis somnat så jag ska plocka fram min lilla godispåse och stickning och fortsätta lyssna på Werra Son om det inte finns något bättre på televisionen.

Inga kommentarer: