fredag 5 oktober 2007

Vivaldi

Här är det fina garnet från Garnstudio, som inom några minuter ska få bli en spetssjal. Nystanet är så mjukt och gosigt, nästan lika mjuk och len som Missy. Det är första gången jag ska sticka med mohair, spännande! Jag tänker sticka emellan med spetssjalprojektet, vantarna får vänta en liten stund.



Idag har jag städat, tvättat, ätit bullar, pratat med la familia, fixat pass till lilla M, gått promenad (lika härligt väder idag igen) och såklart gosat och busat och matat mitt älskade älskade ullhuvsbarn. Hon sa "ma-ma" idag, åååh vad mitt hjärta hoppade till av lycka, jag vet ju att hon inte sa mamma på riktigt men jag fick ändå en försmak av hur det kommer kännas när hon verkligen säger det, älskade underbara unge!

Nu ska jag har fruktstund och sen sätta händerna i Vivaldi.

Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: