lördag 28 juni 2008

Det var en gång...

en liten liten drake, alldeles för liten för att bli en bäbispresent. Istället får det bli en nyckelring och så får jag inhandla grövre garn till bäbispresenten. Roligt är det iallafall och snabbt går det också.
Lilla lilla drake
Idag har jag varit effektiv och hunnit med att både städa, tvätta mattor o kuddar o kläder, köpt två vita fina lobelior som jag planterat, varit o lekt med älskade M i Trädgårdsföreningen (vi såg två ekorrar på nära håll som letade mat i en papperskorg) och lagat mat förståss. Men det är nu det gäller, inatt ska nämligen den där sista uppsatsen bli färdig, no matter om det så ska ta hela natten! Först ska jag bara peppa mig genom att virka färdigt lilla drake.
Mugabe vann, näee really?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du färdig med ditt arbete nu så du kan ägna dig helhjärtat åt ditt knypplande?!?!!!??