tisdag 18 mars 2008

Istället för att plugga är det roligare att läsa stickbloggar, hur har jag det med disciplinen egentligen? Jag lugnar mig själv med att slutlig deadline är den 28 mars...Pluggade när älskade M var på dagis och ska slutföra dagens uppgift alldeles strax.

Imorrn ska jag klippa mig och bleka min utväxt. Tycker jag som jag gör nu imorrn så blir håret en modell kortare och fortfarande blont. Det vankas bröllop till helgen, ett utav tre som vi är bjudna på i år.

Ser fram emot programmet Körslaget på fyran som börjar nästa vecka (?), det är ett program jag skulle kunna tänka mig att vara med i. Det är nåt speciellt med körer minsann, jag ryser av välbehag varje gång jag hör vacker körsång.

Idag går mina tankar till anhöriga till de två små barn som mördades i Arboga....för mig ofattbart hur man kan göra något sådant.

1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Jo det är ju så att stickbloggar har en otrolig dragningskraft *ler*
Dig har jag inte varit hos tidigare och det är alltid kul att hitta nya bloggar.
Jag återkommer!