fredag 21 mars 2008

Glad Påsk!

En sån här söt en fick inte jag i mitt påskägg, det hade jag ju gärna velat annars, men däremot en massa gottigt godis! Min egen lilla påskkanin, Missym ligger vid mina fötter och snarkar :)

Imorgon blir det bröllop för hela slanten, jag ska köra afrikanskt tema och ha min långa klänning, Älskade M ska också ha en av sina afrikanska klänningar, det ser jag fram emot!

Pippitröjan går framåt, satt uppe till tidiga morgonen idag....snart så är den färdig!

Nu ska jag knapra vidare på mitt påskgodis och göra lite fler analyser av mina ogräs.

GLAD PÅSK!

3 kommentarer:

miastick sa...

Lycka till med garnfärgandet! ;) Grattis!

miastick sa...

...glömde en sak: jag behöver din adress! Maila till mia snabela ravaillac punkt se.
Ciao!

Å sa...

Tjohoooo! Jag vann, jag vann :)