onsdag 30 april 2008

Who's that girl?

Inspirerad av coola Robyn var jag och köpte mig en ny frisyr idag:

Jorå, jag är mycket gladare än vad bilden antyder


Så här nöjd har jag nog aldrig varit med nån frisyr (mja förutom de senaste flätorna jag gjorde i Cameroon). Jag känner fantastiskt nöjd och glad! Stort tack till J på Hairstudio Unique som är så duktig (och trevlig!) o fixar mitt hår så bra! Under tiden jag satt o blev vacker stickade jag på Lace Ribbon, det går förhållandevis snabbt så såhär långt har jag kommit:

Lace ribbon i ekobomull

Dessutom fick snyggaste sandalerna sin premiärrunda idag:

...från Björn Borg



Dessa vackra skor fick jag av snälla mormor, tack snälla rara!


Efter jag varit hos frissan sprang jag runt som en tok o letade klänning till Juzzes o Js bröllop som äger rum i slutet av månaden. Å till slut så hittade jag den! Det blev en gullig småblåblommig klänning med små fickor och med finfina plisserade ärmar. Bild kommer....
I förrgår tog jag mig i kragen och slet ned gardinerna i köket och vardagsrummet, putsade fönstrena och satte upp gardinerna jag fick av mormor, så här vårtjusigt blev det:

Vardagsrummet

....o köket

1 kommentar:

Anonym sa...

Du passade jättebra i nya frisyren, tufft och läckert! Visst är det härligt att få va lite fåfäng? Kram Svenne