torsdag 21 februari 2008

I väntans tider

Imorrn kommer förhoppningsvis boken jag beställt! o då måste jag ju köpa garn och stickor (de ja hade gav jag bort till en vän i Kamerun) till snigelvantarna :)

Med pippitröjan går det framåt, jag håller på med ärm nr 2 och har repat upp lite, tänka sig...nåt som jag sällan gör, men igår tog jag mig i kragen. Jag försöker sluta upp med att skjuta upp saker till en annan dag, det är jag rätt bra på annars. Det går sådär.

Idag lämnade jag älskade M själv en halvtimma på dagis....det var inte lätt vill jag lova men allt hade gått bra fick jag höra när ja kom tillbaka. Lilla duktiga tjej!

Röda jeans blev det igår, o så en svart tunika och en sjal. Tänk vad lite nya kläder kan göra för humöret!

Snart är det bokrea! jag tänkte inhandla mig en bok om barn och böcker till älskade M.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, bokrea!! Tycker vi tar och "checkar läget" bland böckerna tillsammans någon dag (kanske med tillhörande fika) :)