lördag 2 februari 2008

Cameroon in pics

Skjul för matlagning över öppen eld





Finfina pappan down beach Limbe

På markanden i Bambui

O så här fin är jag i håret


En av mina afrikanska outfits

Jag har börjat plugga igen; har tagit upp mitt exjobb och håller på med statistik nätterna igenom: ANOVA analyser, signifikanser och diagramanalyser. Det går bra, tror jag.

Jag stickar på ullhuvets pippitröja, har gjort färdigt bakstycket och är nu inne på en halv arm. Det går fantastiskt bra, jag ska sticka en pippitröja till mig själv vad det lider. Kameran tycker att den gjort sitt så bilder är det värre med.

Älskade älskade ullhuvet fyller ETT helt år om en vecka! Wow, vilket fantastiskt år det har varit. Att fått lära känna denna lilla bedårande varelse är det mest fantastiska jag varit med om.

We go wrap!

Inga kommentarer: