torsdag 9 juli 2009

Go shorty its ma birthday

Nedrans.....skrev just ett långt inlägg då datorn inte längre ville vara med. Jag tar det i punktform istället:

- Idag fyller jag år, jag har städat hela fm men till kvällen blir det festligheter.

-Lilla M har städat datorn, jättemycket, med jättemycket rengöringsmedel...Nu efter en tids torkning fungerar tack o lov bokstavstengenterna. Det är värre med siffror o sånt.

- Jag fick springskor i födelsedagspresent, det är dags att bättra på flåset. Dessutom lovade jag i ett svagt ögonblick att skriva om det här.

-Fem ullhuven har blivit till sex; lilla Poppy har fått somna in för ett liv på de evigt gröna ängarna. Valencia har fått en ny burkompis, tuppkamsFiffi! Dessutom gjorde jag ett nytt försök att skaffa sällskap till Missy, så en vårdag åkte vi o hämtade fluffiga Marley! Sötaste lilla, tyckte alla utom Missy som gav honom ett rejält bett över ryggen. Så nu är det skiftgång med att springa lös på golvet.

-På stickfronten virkas det mest, jag har fastnat i amigurumivärlden. Annars stickar jag en pippitröja i bomull till mig själv.

Nu blir det djur- och barngos!

Inga kommentarer: