torsdag 15 januari 2009

Australia

Ikväll är min kära sambo på tvn och spelar trummor! Check it out på SVT2 kl 21.30.

Igår var jag och sambons kusin på bio och såg Australia, jag är helt förtrollad! Jag är ingen filmmänniska alls och kollar väldigt sällan på film, för att inte tala om att gå på bio. Men Australia har verkligen allt; ett budskap, kärlek, hat, spänning ja you name it! Har du inte sett filmen så gör det, nu! Mitt hjärta slår för söta fina lilla Nullah.

Vi flyttar på lördag, hej och hå...min kära sambo har gjort allt för att som han säger minska min stressnivå. Vad skönt det är när nån känner en väl. Jag är i staden dit vi ska flytta och som det verkar är alla våra pinaler packade!

Stickar gör också, jag har börjat på en fuskpolo med en luva på (mönster från Drops) som ska bli till kompisens son.

1 kommentar:

Anonym sa...

Uppdatera ;)