söndag 13 juli 2008

Lace ribbon

Så äntligen är jag färdig med Lace ribbon:

Å som sagt vet jag inte riktigt hur nöjd jag är med resultatet; färgen känns sådär (jag ser lite blek ut men kanske funkar lite bättre med spackel på eller om jag byter hårfärg), den rullar ihop sig (jaaa det kan bero på att ja var så ivrig att prova den så i ärlighetens namn så var den inte snustorr när jag befriade den från nålarna). Sen är inte mitt förhållande med bomull det allra bästa; känns tungt och oelastiskt o dant.


Älskade Ms get fick provgå Lace Ribbon en stund

Till något helt annat; följande ord borde enligt min mening användas oftare:
- vad mig anbelangar... (så vitt jag vet...)
- gräsligt...(i positiv mening)
- det spörs...(det beror på...)
Mer gammelsvenska åt folket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det spörs det :):) Ett favoritord ju.. men ja tror inte att det är så utspritt i detta land, se på våra kära kurskamrater ;)

Dödergök sa...

Jag tycker att din scarf är jättesnygg, kanonfin färg ju! :)