onsdag 19 augusti 2009

Candle flame o regnbågströja

Imorse hittade vi Marley på marsvinens bur, trots mina försök till att förhindra honom till just detta...


Ha ha, jag kan hoppa jättehögt!
Lurvtuss

Nu stickas det regnbågströja till mig själv och en gul candle flame till lilla M. Jag har varit sugen på candle flame länge och kände för att sticka i gult så då blir det en höstsjal till lilla M. Själv passar jag inte i gult nåt vidare. Jag hoppas att garnet räcker nog till ett par Pomatomusbenvärmare också.

Candle flame


Regnbågströjans ena arm

Jag stickar även på en bolero i Paris, denna gången i rätt storlek...


1 kommentar:

ylva sa...

Hej! Såg att du hade hälsat på hemma hos mig.
Tyvärr så måste jag göra dig besviken, Shaun är varken stickad eller virkad han är köpt i en leksaksaffär och är min maskot . han kan säga bäää och vifta på svansen...så barnslig är jag. Fast din dotter har helt rätt Shaun äger!
Örhängena är som sagt inköpta på tradera av en tjej i Trelleborg som kallar sig "angel59". Jag sökte på örhängen och stickning....
Lycka till.