söndag 24 juli 2011

Go shorty, it was my birthday!

Idag har vi firat min födelsedag lite i efterskott, det var supertrevligt! Istället för tårta blev det indisk mat på min favoritrestaurang och på det kaffe och bulle-mums!



Jag fick vackra blommor...

Söta koppar att förgylla morgonstunden med, money (till garn :)) och ett kort med vad som hände året jag föddes...Tack snälla familjen!!


Jag lånade Erica Laurells virkbok och virkade mig en spetskrage i "Björk".


Min första spetssjal håller på att bli alldeles färdig, jag maskar av sista maskan ikväll minsann. Stickad i limegrön Kauni efter ett mönster från Ravelry-Holden Shawlette.
Å när sjalen är avmaskad ska jag börja med Bownot cardiganen till vänster, tjusigt!
Ikväll minns jag Amy Winehouse, som tragiskt nog avled igår, genom att spela Valerie, högt högt.

1 kommentar:

Dödergök sa...

Jisses vad fin du var i kragen! Super-super fint!